Klantenservice

 

FAQ

 

Levering

  1. Aan welke landen levert 7Square?

Wij leveren aan alle Europese landen.

 

  1. Wat zijn de verzendkosten van 7Square?

Nederland en België – Gratis

Alle West-Europese landen – € 10,00

Overige Europese landen – € 16,00

 

  1. Hoe verstuurt 7Square zijn bestellingen?

7Square verstuurt alle bestellingen met DHL.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst krijg je een orderbevestiging. Na het verzenden van je order krijg je een track & trace nummer, zo kan je je bestelling volgen.

 

  1. Moet ik tekenen voor ontvangst van mijn bestelling?

Ja, je moet altijd tekenen voor ontvangst.

 

  1. Wat zijn de levertijden?

DHL geeft onderstaande richtlijnen:

Nederland en België – tot 2 werkdagen

West-Europese landen – tot 5 werkdagen, met uitzondering van:

Finland, Ierland, Portugal en Spanje – tot 7 werkdagen

Overige Europese landen – tot 10 werkdagen

 

  1. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik op het moment van aflevering niet thuis ben?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en als DHL het pakket ook niet bij je buren kan afgeven, dan bezorgen ze het pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint. Ze laten een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kan je via track and trace zien waar je pakket wordt bezorgd.

Je kunt er ook voor kiezen om je pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen. Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wil je liever een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk. Je kunt je keuze tot 23:59 doorgeven.

 

Retourneren en ruilen

 

  1. Wat is jullie retourbeleid?

7Square heeft een flexibel retourbeleid. Vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om het geheel of gedeeltelijk te retourneren. Alle kledingstukken moeten ongedragen zijn en alle kaartjes moeten nog aan het product vastzitten. Bij iedere retourzending moet een ingevuld retourenformulier worden bijgevoegd. Het retourenformulier kan hier gedownload worden.

  1. Waar moet ik mijn retour naartoe sturen?

Je kan je retour sturen naar:

7SQR

Loeffstraat 109

5142 EP  WAALWIJK

Nederland

 

  1. Kan ik mijn product ruilen voor een andere maat?

Wanneer je de verkeerde maat hebt besteld, dan bestel je de juiste maat opnieuw en stuur je daarna je retour op naar 7Square.

 

  1. Wat zijn de kosten van retourneren?

7Square biedt nog geen kosteloos retourneren aan. Je kan je bestelling retourneren met een vervoerder die jou voorkeur heeft.

 

  1. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst controleren wij eerst je retourzending. Na goedkeuring zal 7Square je geld zo snel mogelijk, maar maximaal binnen 5 werkdagen, terugstorten.

 

Betaling

 

  1. Welke betaalmethoden biedt 7Square aan?

7Square biedt verschillende (inter)nationale betaalmethodes aan zoals:

Ideal, Paypal, Bankcontact, Visa en Mastercard

 

  1. Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

7Square stuurt bij elke bestelling een bevestiging. In deze bevestiging kan je de factuur en tracking gegevens vinden.

 

Bestellen

  1. Wat gebeurd er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Nadat jij je bestelling hebt geplaatst zal 7Square je een bevestiging sturen per e-mail. 7Square zal je bestelling zo snel mogelijk per DHL versturen.

  1. Ontvang ik een bevestigingsmail?

Ja, 7Square stuurt je een e-mail met bevestiging en alle details over je bestelling.

No products in the cart.